3 Zomerse Sportdrankjes voor Meer Energie

Geüpdatet op 17 Januari 2019 door Raw Food Chef Julie
3 Zomerse Sportdrankjes voor Meer Energie

Watermelon Chia Lemonade

Vandaag heb ik niet één maar drie nieuwe recepten voor je klaar! Zoals je misschien al weet, houd ik ervan om verschillende keer per week te sporten, het liefst ’s morgens. Het helpt me om me beter te concentreren, efficiënter vet te verbranden en mijn dag goed te beginnen. Dit zijn drie van mijn favoriete zomerse sportdrankjes om meer energie te krijgen, je lichaam optimaal te hydrateren en sneller te recupereren na een intensieve sportsessie.

Voor de recepten van deze 3 Zomerse Sportdrankjes, klik HIER.

Recovery Green Juice

*Raw food gerechten worden bereid met voornamelijk verse groenten, fruit, noten en zaden die niet worden verhit boven ongeveer 48° Celsius om zoveel mogelijk vitaminen, mineralen en smaak te behouden. Elk gerecht is volledig vrij van geraffineerde suikers, melkproducten, gluten en kunstmatige toevoegingen. Raw food zal je helpen om meer energie te krijgen, je ideale gewicht te bereiken, je gezondheid & uithoudingsvermogen te verbeteren en elke dag te genieten van een stralende huid.

LEES OOK: Romige Courgettepasta met Lentegroenten

LEES OOK: Chiapudding met Bessen & Krokante Kaneelgranola