Ontdek het vegan beautymerk van het moment

Geüpdatet op 19 maart 2020 door Commercieel team
Ontdek het vegan beautymerk van het moment

Udäv Krit, het is Kruidvat ! Het objectief van het nieuwe exclusieve beautymerk Kruidvat? Onze schoonheidsrituelen verbeteren door te concentreren op cosmetica die essentieel zijn voor ons welzijn. Proficiat, Kruidvat. In één anagram erin geslaagd onze nieuwsgierigheid te wekken. Maar Kruidvat gaat verder dan dat.

Welke producten hebben we écht nodig om ons goed te voelen? En wat gebeurt er wanneer je je gezicht verlost van de 15 lagen verschillende schoonheidsproducten? Met de vegan make-uplijn van Kruidvat, keren we terug naar de essentie van schoonheid: ons zelfverzekerder en gezonder voelen. Klaar om de verlangens van je gezicht te vervullen en jezelf te trakteren op enkel datgene wat je nodig hebt?

Het geheim? Toegankelijkheid

Een uitzonderlijk product hoeft niet duur te zijn. Door de lancering van haar eigen collectie, vergroot Kruidvat de kwaliteit van haar assortiment. De producten zijn 100% vegan, met een verpakking die meteen #InstaWorthy is.

« Al te vaak vertrouwen consumenten alleen op het imago van een merk en product. Met deze nieuwe collectie bewijst Kruidvat dat een duur label niet noodzakelijk is voor prachtige producten van topkwaliteit », vertelt Brenda Smith, marketingdirecteur bij Kruidvat.

Wanneer het essentiële echt essentieel wordt

Kruidvat introduceert producten voor verschillende doeleinden in vier soorten make-up, en zal elk seizoen een paar specifieke producten aan het assortiment toevoegen. De primer met amandelolie en vitamine E zorgt met delicate gouden reflecties voor een onmiddellijk prachtige uitstraling en een gezonde huid. De schitterende en resistente eyeliner met maximale precisie geeft je een glamoureuze look die tot 12 uur aanhoudt. En ja hoor: deze eyeliner werd oogheelkundig getest.

Het glanspoeder met parelachtige pigmenten is dan weer ultralicht, waardoor het geschikt is voor alle huidtypen en alle huidtinten. Eerder op zoek naar een primer die je voor de mascara aanbrengt op je wimpers om ze extra lengte, volume en een perfecte curve te geven? Dan is de Curl Booster Caring Lash Primer helemaal voor jou, dankzij een formule met olijfolie en bamboe-extract die je wimpers voedt, het intense zwart van mascara versterkt en geschikt is voor gevoelige ogen (ook deze werd oogheelkundig getest!)

Meer effect, minder complex

Na grondig consumentenonderzoek rond de dagelijkse make-uproutine van vrouwen, kwam Kruidvat tot de volgende vaststelling: bijna de helft van alle vrouwen weet niet welke schoonheidsproducten ze echt nodig hebben, of hoe ze ze moeten gebruiken. 46% van de vrouwen blijkt ‘s ochtends amper minder dan 5 minuten bezig te zijn met het aanbrengen van make-up. 50% heeft er tussen de 5 minuten en het kwartier voor nodig. Slechts 4% van ons staat langer dan een kwartier voor de spiegel. Duidelijke resultaten, met een voor de hand liggende conclusie voor Kruidvat: tijd om een eigen vegan schoonheidscollectie op de markt te brengen om het make-upproces te vereenvoudigen en iedereen de kans te geven om echt instantly #InstaReady te zijn.

 

Lees ook:

Dit artikel kwam tot stand in samenwerking met Kruidvat.
www.kruidvat.be