#ELLEworkout: de bodyweight special

Geüpdatet op 1 Februari 2017 door Isabelle Vander Heyde
#ELLEworkout: de bodyweight special

Op reis en écht geen tijd om de gym in te duiken? Geen probleem! Voor deze eenvoudige bodyweight routine heb je geen enkel materiaal nodig –enkel je lichaamsgewicht- en werk je in tien minuutjes aan je buik en billen terwijl je ook nog eens calorieën verbrandt. Gewoon vanuit je hotelkamer/keuken/bureau! 

Aspria Personal Coach Orsolya Nagyistok toont je hoe het moet, herhaal deze reeks minimum drie keer na elkaar voor een prachtig resultaat:

Alle oefeningen worden uitgevoerd vanuit de plankhouding:

  1. Trek je rechterknie op richting je borst en vervolgens naar de buitenkant. 10x op rij.
  2. Herhaal dit voor je linkerbeen.
  3. Doe de mountain climber, eigenlijk “loop” je vanuit plankhouding. Deze oefening combineert krachttraining met cardio, waardoor je gewicht verliest.
  4. Varieer high push up en low push-up: ga beurtelings op je ellebogen staan en weer op je handen, 10x na elkaar.
  5. Maak twee zijwaartse jumping jacks, trek je rechterknie en en vervolgens je linkernie. Herhaal de hele reeks 10x.

Nog vragen of zin om een volledige training te boeken? Contacteer Orsolya en aan de slag!