Alles wat je moet weten over House 99, de cosmeticalijn van David Beckham

Geüpdatet op 28 februari 2018 door Laure Vandendaele
Alles wat je moet weten over House 99, de cosmeticalijn van David Beckham

We hebben eindelijk dé manier gevonden om David Backham in huis te halen. En je lief zal daar vreemd genoeg geen problemen mee hebben.

house 99 david backham skincare

David Beckham gaat zijn vrouw Victoria achterna. Niet dat hij muzikale ambities heeft (al filmde Victoria hem onlangs stiekem wanneer hij dochtertje Harper zingend in bed stopte en dat klonk niet eens zo slecht)  of een mode-imperium uit de grond wil stampen (al was er wel die underwear collectie in samenwerking met H&M), wel richt de voetballer op rust zijn pijlen op de wereld van cosmetica. Victoria Beckham bracht al twee succesvolle collecties in samenwerking met Estée Lauder op de markt en haar lieftallige echtgenoot is van plan een gelijkaardige carrièreswitch te maken. Met de steun van de 'L'Oréal-groep ontwikkelde hij House 99, een lijn met 21 producten waarmee de hedendaagse man zich kan verzorgen, groomen en stylen. "Ik heb House 99 ontwikkeld om mensen zowel te inspireren als ze de juiste producten aan te reiken, maar ook om je de mogelijkheid te geven eens iets heel anders te proberen – en je daarbij comfortabel te voelen. Iedereen kan experimenteren om te ontdekken wat het beste matcht,"aldus Beckham.

Voor de hedendaagse man

De naam voor zijn brand vinden was makkelijk, de ontwikkeling van de producten nam een pak meer tijd in beslag. "Het woord ‘House’ heb ik gekozen omdat het mijn doel is om bij het merk ook een community op te bouwen. En ’99 staat voor een zeer bepalend jaar uit mijn leven Er is in dat jaar veel voor mij veranderd. Ik ben toen getrouwd, Manchester United heeft drievoudig gewonnen, en mijn oudste zoon Brooklyn is in 1999 geboren", verduidelijkt Beckham. "We zijn maandenlang, zowel in het lab als met de kappers, bezig geweest met het testen van de formules, de beste ingrediënten selecteren maar ook het merklogo, de verpakkingen en zelfs de productnamen te verfijnen."

House 99 combineert de cultuur van de barbershops met een creatieve kijk op huid,- en haarverzorging en speelt in op alle noden van de hedendaagse man. Zo zijn er specifieke verzorgingsproducten voor de baard, crèmes voor het gezicht en stylingproducten voor het haar. Als liefhebber van tatoeages voegde Beckham ook een body moisturizer met SPF 30 om de getatoeëerde huid tegen de zon te beschermen. Smeer it like Beckham!

 

Ontdek hier de volledige collectie van House 99

 

 

House 99 is vanaf vandaag verkrijgbaar Planet Parfum en Galeria Inno