Tiany Kiriloff is het gezicht van de nieuwe digitale campagne van Estée Lauder Europe

Geüpdatet op 18 oktober 2017 door ELLE België
Tiany Kiriloff is het gezicht van de nieuwe digitale campagne van Estée Lauder Europe

Een bekend gezicht in Estée Lauders Revitalizing Supreme+ campagne, die vandaag wereldwijd wordt gelanceerd: niemand minder dan de Belgische Tiany Kiriloff kreeg er de hoofdrol! Onder het motto “Every day is a blank page, ready to unlock it” willen beide beauty iconen vrouwen aanmoedigen om het beste uit zichzelf te halen.

Jong, oud, huisvrouw, ondernemer, moeder, socialite: hokjesdenken hoort er voor de moderne vrouw niet meer bij en niemand die deze filosofie beter belichaamt dan fashionista Tiany Kiriloff. Belmodo’s leading lady combineert haar drukke job moeiteloos met het moederschap en een bloeiend sociaal leven, en slaagt er wonderwel in dat alles mét de glimlach en een immer stralende look te doen. In haar nieuwe boek “The Good Life - Tussen Luiers En Stiletto’s” getuigt ze trouwens hoe ze dat evenwicht steeds opnieuw weet te bewaren. Het maakt van haar het geknipte boegbeeld voor de nieuwe digitale campagne van Estée Lauder Europe, wiens iconische en gelijknamige oprichtster aan vrouwen wereldwijd de kans wilde geven hun potentieel en schoonheid ten volste te ontplooien. 

In de inspirerende campagnevideo laat Tiany de vele facetten van haar dagelijkse leven zien: glitter en glam, maar ook quality time met de kinderen én enkele welverdiende verwenmomenten voor zichzelf. Bij een stralende look hoort immers een dito huid en dat maakt het Revitalizing Supreme+ collectie mogelijk. Het zijn allemaal krachtige crèmes meervoudige werking die de huid intens voeden en het een deugddoende oppepper geven. De verschillende producten zijn verrijkt met een exclusief moringa-extract, dat de vitaliteit van de huid herstelt en zichtbare tekenen van veroudering tegengaat. Reken daar nog een frisse, Oosterse bloemengeur en een extreem zachte textuur bij en je snapt waarom busy bees als Tiany precies voor dit product zijn gezwicht.