Miley Cyrus is het nieuwe wereldwijde gezicht van Maybelline New York. De multi-platina artiest en internationaal muziekicoon herwerkt de legendarische ‘Maybe itโs Maybelline’ jingle en geeft er een persoonlijke draai aan.
“Ik herinner me dat ik het Maybelline-deuntje als kind meezong en me voorstelde dat ik degene op het scherm was. Nu is dat zo. Om iets zo iconisch te nemen en het van mij te maken – dat is krachtig en persoonlijk,” laat Miley Cyrus weten over haar nieuwe rol. โDeze samenwerking brengt twee kernonderdelen van mezelf samen. Je kunt make-up niet loskoppelen van muziek. In muziek gaat het om performance en eerlijkheid – make-up versterkt beide. Het is hoe ik mijn waarheid vertel zonder een woord te zeggen. Maybelline deelt mijn overtuiging dat make-up expressief en voortdurend in evolutie moet zijn. Samenwerken met Maybelline, een merk dat betekenisvolle waarden, zelfexpressie en spel viert, voelde als de meest natuurlijke keuze in deze fase van mijn leven.”
Maybelline New York
De campagne, die inzet op nostalgie en vernieuwing, markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin muziek en beauty elkaar kruisen. Miley wordt ook het gezicht van grote lanceringen, waaronder een nieuwe kleurlijn en de virale Sky High mascara.
De keuze voor Miley voelt logisch: de artiest won dit jaar nog een Grammy voor ‘Flowers’ en sleepte met Beyoncรฉ een award binnen voor Best Country Duo Performance. Haar imago is gedurfd en steeds in transformatie, waarbij mode en beauty eenย belangrijke rol spelen.
Maybelline New York
“Miley is meer dan een wereldwijd icoon, ze is een muze van moderne schoonheid. Haar creativiteit en artistieke visie dansen tussen kracht en gevoeligheid,” zegt Sandrine Jolly, Global Brand President van Maybelline New York. “Ze brengt een diep persoonlijk perspectief op schoonheid dat expressief en emotioneel is. Met haar onmiskenbare stem en visie transformeert ze onze iconische jingle tot iets rauws, intiems en krachtig weerspiegelend voor dit Maybelline-tijdperk.”
De campagne gaat wereldwijd van start in september en zal je vanaf dan kunnen bewonderen op tv, sociale media en in bepaalde verkooppunten.
Zoals Miley het zelf samenvat: “Ik denk dat deze campagne laat zien dat schoonheid fluรฏde is, dat zelfvertrouwen er op een miljoen verschillende manieren kan uitzien, en dat je het altijd al in je had.”