Publireportage: ” Faces To Watch – Time to Give “

Geüpdatet op 22 november 2013 door ELLE België
Publireportage: ” Faces To Watch – Time to Give “
Guess

GUESS horloges staat bekend als het toonaangevende merk in de modewereld, maar niet uitsluitend hiervoor.
De afgelopen zeven jaar heeft GUESS horloges als doel een belangrijk keerpunt in het leven van kinderen te markeren door middel van de campagne " Faces To Watch - Time to Give ".
Dit filantropisch initiatief laat GUESS horloges en haar partners toe om goede doelen wereldwijd te sponsoren, die een positieve invloed op het leven en het welzijn van kinderen hebben. Door fondsenwerving, waaronder een horloge "Time to Give " Limited Edition, evenementen met werknemers, distributeurs, fabrikanten en retailers, heeft GUESS horloges meer dan $ 4.500.000 gedoneerd aan 7 goede doelen op vier continenten.

In dit kader lanceerde GUESS horloges haar zevende horloge " Time to Give " Limited Edition .
Dit horloge is voorzien van prints geïnspireerd van dieren en van het " G "-logo, 2 kenmerken eigen aan het merk.
De lederen band in zilveren tinten met bedrukte python prints is te combineren met elke outfit.
Een deel van de opbrengst van dit horloge gaat rechtstreeks naar kinderen van het “Chosen Children Village” in Manilla, Filippijnen.
GUESS horloges koos het kinderdorp voor zijn campagne ' Faces to Watch – Time To Give “ 2013 vanwege zijn
inspirerende missie en impact op het leven van gehandicapte kinderen op de Filippijnen.
Chosen Children Village is een huis waar achtenzestig kinderen met speciale behoeften permanent vertoeven, die zijn achtergelaten of verwaarloosd door hun biologische ouders.
De organisatie streeft ernaar om een liefdevolle gezinsomgeving te creëren en om deze kinderen een educatieve, medische, voeding- en revalidatiezorg te geven.
De aankoop van dit horloge zal een positieve impact hebben op het leven van deze kinderen.
Voor meer informatie over deze inspirerende liefdadigheid, kunt u terecht op hun website: http://www.chosenchildrenvillage.org