Plezier en een goed humeur waren de magische ingrediënten die van de ELLE RUN 2024 een succes maakten. Onze sportievelingen vertrokken vanuit David Lloyd en liepen door het groene Zoniënwoud over een parcours van 5 of 10 kilometer.
Bij aankomst op het terrein nam L'Oréal Paris de tijd om haar workshop over straatintimidatie te presenteren. Een must, want veel te veel vrouwen hebben hier dagelijks mee te maken!
Voor deze gelegenheid werd er een dorp opgebouwd binnen het sportcomplex om onze deelnemers warm te verwelkomen, waar twee prachtige Ypsilon-auto's van Lancia tentoongesteld stonden. Ook aanwezig was Big Against Breast Cancer, de organisatie die strijdt tegen borstkanker, met als doel te helpen bij preventie, vroege opsporing en behandeling van borstkanker, en steun te bieden aan mensen die door de ziekte zijn getroffen. KBC Brussels zorgde voor een feestelijke sfeer met een DJ-booth en rustplekken. Red Bull en Vithit waren aanwezig om de lopers na de race te verfrissen. David Lloyd was er met een stand om alle beschikbare abonnementen van het luxe sportcentrum te presenteren. Ook stond er een Sharingbox op locatie zodat de deelnemers het moment konden vastleggen, en Clio Goldbrenner had een geweldige stand waar je de tassen kon proberen en misschien zelfs een kon winnen! Shokz, het merk gespecialiseerd in het produceren van audiokoptelefoons met botgeleidingstechnologie, was aanwezig met een stand waar je de producten kon testen. Eén keer proberen en je bent verkocht! New Balance heeft hardloopliefhebbers de kans geboden om zijn gloednieuwe schoenenlijn te ontdekken door hen voor de duur van de race hun eigen paar te laten ruilen tegen modellen van het merk. Een gouden kans voor de deelnemers om deze nieuwigheden op het asfalt uit te proberen! Tot slot was BXFM radio aanwezig om de deelnemers te interviewen en er een geweldige podcast van te maken!
Tijdens de prijsuitreiking en de tombola werden onze winnaars van de 5 km en 10 km royaal beloond. Dit jaar werden ze door Big Against Breast verwend met prachtige zijden sjaals van Roseline D'Oreille, flessen champagne en clutches. KBC Brussels bood cadeaubonnen van AS Adventure aan, terwijl Deli Traiteur verraste met heerlijke geschenkpakketten en royale waardebonnen. Clio Goldbrenner beloonde elke winnares met een clutch, David Lloyd schonk gul sportabonnementen, en Ice Watch gaf horloges weg. Yves Rocher verblijdde de winnaars met een mooie set producten, Shokz met items van het merk, New Balance met complete outfits, en Lancia maakte het mogelijk om te genieten van weekends in een Ypsilon. Laten we vooral niet vergeten dat één gelukkige een prachtige reis kreeg aangeboden door Ikos Resorts.
Aan het einde van het evenement ontving elke deelnemer een t-shirt, een startnummer en een goodiebag vol verrassingen. Binnenin zaten het ELLE magazine, pennen ter ondersteuning van de Big Against Breast-zaak, mooie flyers van Deli Traiteur, drankjes van Royal Bliss, informatie van Clio Goldbrenner, een vaste shampoo van Yves Rocher, een lippenstift van L'Oréal Paris en een handdoek van Shokz.
Dit jaar was het onze zaalopwarmer Emilie Harnie die onze spieren wakker maakte en ons allemaal aan het lachen kreeg!
Een grote dank aan KBC Brussels die bijdroeg aan het succes van deze vijfde editie van de ELLE Run in Brussel.
Mis ons volgende evenement niet: het ELLE Active Forum 2024 bij BECI op zaterdag 16 november! Vind hier het programma voor 2024.
Wil je het evenement herbeleven alsof je er zelf bij was? Ontdek onze video en foto’s:
Foto’s: Armand Maertens
Video: AS Agency coming