Daarom loont het (soms) om namaakkleding te kopen

Geüpdatet op 15 februari 2018 door Maxine Detaellenaere
Daarom loont het (soms) om namaakkleding te kopen

Well, we didn't see this one coming...

Je kent het wel, de volgestouwde winkeltjes in toeristische steden met hopen Dolce & Banana (Dolce & Gabbana), Hike (Nike) of Tuna (Puma). Meestal mijden we dit soort etablissementen als de pest, maar tijdens de NYFW hadden we toch beter een bezoekje gebracht aan het onopvallende winkeltje met Deisel-merchandise...

Bleek namelijk dat de verkeerd gespelde kledij stiekem juist wel van het Italiaanse merk was. De stunt past in het kader van Diesels campagne 'Go with the Flaw' of in dit geval 'Go with the Fake'. In dit grappige filmpje zie je enthousiaste verkopers hun uiterste best doen om klanten te overtuigen.

Had je je neus opgetrokken voor de Deisel-hoodies? Dan kan je nog even je verkeerd gespelde exemplaar scoren op diesel.com Zo zien de limited edition, originele Diesel/Deisel items eruit:

Deisel/Diesel