Crush: het Belgische label Do Nothing Club

Gepubliceerd op 3 Februari 2017 door Elise
Crush: het Belgische label Do Nothing Club

Wij vragen alvast lidmaatschap aan.

Dat het label een grote achterban zal verwerven, verbaast ons niet. Procrastinatie (uitstelgedrag dus) is een van de meest besmettelijke virussen anno 2017.

Cool kids only

Bijzonder is dat de Do Nothing Club oorspronkelijk in het leven geroepen werd als een soort "hulpvereniging" om muzikanten en andere creatieve zielen vakkundig te begeleiden door het verstrekken van advies van allerhande. Om naamsbekendheid te krijgen en om te hypen op sociale media besloten oprichters Gert Malfliet en Lien Van den Abbeele er een kledinglijn aan te koppelen. Geen van beiden had echter het enorme succes van hun draagbaar communicatiemiddel zien aankomen. Het label is ondertussen aan een tweede collectie toe met nieuwe modellen en nieuwe slogans.

T's, sweats, sokken, you name it. Alles vervaardigd uit biologisch katoen. Kijk mee: