Clio Goldbrenner schittert in webisode over succesvolle vrouwen

Geüpdatet op 3 Oktober 2017 door ELLE België
Clio Goldbrenner schittert in webisode over succesvolle vrouwen

Dream. Dare. Create. Een mantra? Of de perfecte cocktail voor een leven dat je "naar het hoofd stijgt"? Via een reeks inspirerende webreportages daagt Cointreau je uit om je dromen na te jagen! Ellen Kegels en Clio Goldbrenner gingen je voor ...

#dreamdarecreate

Sinds 2015 werkt Laetitia Casta aan een ambitieus project: ze stimuleert vrouwen overal ter wereld om creatief aan de slag te gaan. Hoe? Door hen te laten zien dat het mogelijk is om je dromen waar te maken! We brengen enkele Made in Belgium-voorbeelden voor het voetlicht, vastgelegd om onze creativiteit los te maken. De slogan - "Droom, Durf, Creëer" - werkt als een sterke impuls en zou jou als kijker wel eens tot creatief ondernemer kunnen omtoveren …

Success stories uit eigen land om van nabij te volgen

Deze vrouwen zijn Belgisch, creatief, ambitieus en onverschrokken – en ze hebben de stap gezet om van hun passie hun beroep te maken! Hun succes werkt inspirerend voor iedereen. Ook het merk Cointreau was onder de indruk. Het wijdt een reeks verrassende webisodes aan hen, gerealiseerd door een van deze succesvolle vrouwen: Tiany van de lifestylezender Belmodo.

Na de eerste episode, waarin Ellen Kegels in de kijker werd gezet (bekend van breigoedmerk LN Knits), is het nu de beurt aan Clio Goldbrenner. Zij geeft ons een blik achter de schermen van haar wondere wereld en deelt haar inspiratie en haar ambitieuze dromen …

1/

 CLIO GOLDBRENNER (30 jaar)

Wie gaat er schuil achter het beroemde tassenmerk waarvoor de fashionista's elkaar te lijf gaan?

"Ik wil groeien en blijven dromen. Dat is belangrijk voor mij."

Droom
De Brusselse Clio Goldbrenner studeerde economie, maar haar passie voor mode en accessoires (haar ouders werkten allebei in de mode-industrie) bleek onstuitbaar. Ze droomde ervan om haar eigen bedrijf te starten …

Durf
In 2011 zegde Clio haar job als marketing manager bij L’Oréal gedag en lanceerde ze haar eigen handtassenmerk. Ze creëert haar tassen niet voor fashion victims, maar voor elegante vrouwen die van mooie materialen en tijdloze mode houden.

Creëer
In 2012, nog geen jaar na de lancering van haar merk, werd Sharon Stone gefotografeerd met een tas van Clio Goldbrenner aan de pols. De Brusselse ontwerpster weet tot op de dag van vandaag niet hoe de Amerikaanse actrice aan die tas is geraakt … Intussen bestaat het merk alweer vijf jaar en zijn de tassen van Clio Goldbrenner een must-have in het hele land en ver daarbuiten (van Parijs tot Singapore).

PS: Mis de volgende webisode niet! Daarin zetten we Nathalie Lachat in de kijker (van het merk Magdalena en de boetiek Garde-robe Nationale).