Beautywereld steunt borstkankermaand

Geüpdatet op 3 Oktober 2017 door Laure Vandendaele
Beautywereld steunt borstkankermaand

beautybca

Oktober is traditiegetrouw borstkankermaand. Ook dit jaar zetten heel wat merken hun schouders onder verschillende acties om geld voor het goede doel in te zamelen.

Omdat borstkanker elk jaar nog te veel slachtoffers maakt, zet de beautywereld ook dit jaar de strijd tegen de ziekte verder. Gedurende de maand oktober, Breast Cancer Awareness Month pakken verschillende merken uit de een 'Pink Ribbon'-versie van hun producten, waarvan een deel van de opbrengst naar de Breast Cancer Research Foundation gaat.

Met de Breast Cancer Awareness Campaign willen de merken de internationale gemeenschap op de been brengen en iedereen motiveren om het hele jaar door een actie te voeren. Onder het motto 'Elke actie telt, wat doe jij?' wil het BCA duidelijk maken dat elk initiatief, hoe klein ook - zoals een vriendin eraan herinneren haar jaarlijks borstonderzoek niet over te slaan - van levensbelang kan zijn.

Volg de BCA-campagne op sociale media via @BCAcampaign en #BCAstrength

Meer info op www.BCAcampaign.com