Net-A-Porter lanceert eigen ‘Instagram’

Gepubliceerd op 11 Mei 2015 door Natalia Tjurina
Net-A-Porter lanceert eigen ‘Instagram’

thenetset

Online retailer Net-A-Porter stuurt op 13 mei haar eigen sociale netwerk de wereld in. The Net Set, wees welgekomen!

Net-A-Porter omschrijft The Net Set als een 'social shopping network'. Net als bij Instagram zal je via de app je mooiste kiekjes kunnen delen met je volgers, of liever 'admirers'. Waar het bij Instagram meestal stopt bij het delen van beelden, gaat het bij The Net Set heel wat verder. Wanneer jij een plaatje uploadt, zal de app de afbeelding scannen en vervolgens matchen met andere gebruikers met een gelijkaardige stijl en uiteraard ook met spullen uit de online shop van Net-A-Porter. De appel valt niet ver van de boom: net als moederbedrijf Net-A-Porter heeft de app een vrij exclusief karakter. The Net Set werkt enkel op iPad, iPhone en Apple Watch en is ook enkel toegankelijk op uitnodiging. Een korte introductie:

https://www.youtube.com/watch?list=PLXsnxiy3qUc6KFYlu_pEHQcM5xUmn3V3q&v=-8q7CVhf2ZY

Meer info op www.thenetset.com, waar je je ook kunt aanmelden voor een exclusieve uitnodiging.

Natalia Tjurina