Belgisch cosmeticalabel lanceert opvallende campagne

Geüpdatet op 3 Oktober 2017 door Laure Vandendaele
Belgisch cosmeticalabel lanceert opvallende campagne

campagne2015JYB

Schoonheid laat zich niet definiëren door een nummer. Om die stelling kracht bij te zetten, pakt JYB Cosmetics voor hun nieuwe campagne uit met een resem diverse modellen, van jong tot rijp. Hiermee volgt het Belgische label de trend om ook oudere vrouwen een prominente rol in beautycampagnes te geven.

'Schoonheid uit zich in termen van een stralende teint en uitstraling van binnenuit, niet in jaren of rimpels.', klinkt het bij JYB. Daarom koos het label voor zeven compleet verschillende modellen van verschillende leeftijden om hun producten te promoten. Met als overkoepelend thema 'Multi Age' richt het merk zich duidelijk om een breed gamma vrouwen uit verschillende leeftijdscategorieën.

LEES OOK: ELLE op bezoek in het productielabo van JYB

Ook Nars en Marc Jacobs liet zich in het verleden niet afschrikken door een rimpel of pigmentvlek. Beide make-upmerken kozen er vorig jaar voor om sterke 60-plussers naar voor te schuiven in hun reclamecampagnes. Nars ging in zee met de 69-jarige actrice Charlotte Rampling en Marc Jacobs doopte de toen 64-jarige Jessica Lange tot ambassadrice van zijn make-uplijn. Een krachtig voorbeeld dat nu ook door JYB Cosmetics, het label bekend om zijn 100% Belgische verzorgingsproducten met de hoogste concentratie aan bio-ingrediënten, gevolgd wordt.

LEES OOK: Marc Jacobs en Nars kiezen voor 60-plussers

JYB1

JYB2

JYB3