Quinoasalade met vers fruit

Geüpdatet op 18 Oktober 2017 door Raw Food Chef Julie
Quinoasalade met vers fruit

Quinoasalade met Vers Fruit

Wil je eens iets anders dan havermout, chiapudding of brood als ontbijt? Probeer deze Quinoasalade met Vers Fruit!

Quinoa is rijk aan plantaardige eiwitten – perfect om je tot de lunchpauze een voldaan gevoel te geven. Ik gebruik quinoa al jaren in hartige salades maar het leek me leuk om eens te experimenteren met zoetere ontbijtvarianten. Quinoa is heel gemakkelijk verteerbaar, gemakkelijker dan havermout, en je kan experimenteren met zoveel smaken als je wil!

Voor het recept van deze Quinoasalade met Verse Fruit, klik HIER.

Quinoasalade met Vers Fruit

*Raw food gerechten worden bereid met voornamelijk verse groenten, fruit, noten en zaden die niet worden verhit boven ongeveer 48° Celsius om zoveel mogelijk vitaminen, mineralen en smaak te behouden. Elk gerecht is volledig vrij van geraffineerde suikers, melkproducten, gluten en kunstmatige toevoegingen. Raw food zal je helpen om meer energie te krijgen, je ideale gewicht te bereiken, je gezondheid & uithoudingsvermogen te verbeteren en elke dag te genieten van een stralende huid.

LEES OOK: Boerenkoolsalade (Boost je Vetverbranding!)

LEES OOK: Chocoladetruffels voor een Stralende Huid