How to: Veroudering tegengaan in 60 seconden

Gepubliceerd op 17 Januari 2015 door Christin Ho
How to: Veroudering tegengaan in 60 seconden

beauty

Ben je liever lui dan moe of betekenen goede voornemens weinig voor jou? Wij hebben vier tips verzameld om je lichaam na één minuut een energieboost te geven en de veroudering tegen te gaan. 

1. Squatten
Ongegeneerd door je knieën buigen om je beenspieren te trainen. Het is dé eenvoudigste oefening om je lichaam in vorm te krijgen. Met squatten kun je zowat overal spiermassa opbouwen, je benen versterken en sterkere knieën krijgen. Ben je een groentje? Doe de 30 day squat challenge.

2. Neem de Kattenhouding aan
Rek je lichaam 's morgens uit als een kat voor 30 tot 60 seconden. Door deze oefening wordt de bloedsomloop in gang gezet en verbeter je je postuur.

3. Geniet van eten vóóraf
Geniet van je maaltijden door vooraf na te denken over wat je zal verorberen of er gezonde alternatieven zijn voor je dagelijkse ingrediënten.

4. Ga stress te lijf
Stress die te lang aanblijft  kan nefaste gevolgen hebben voor je lichaam: rugklachten, hoofdpijn, vermoeidheid en hartklachten. Adem vier keer diep in en uit om te kalmeren.