Zien: Tiffany & Co. geeft het goede voorbeeld met nieuwe campagne

Gepubliceerd op 16 Januari 2015 door Natalia Tjurina
Zien: Tiffany & Co. geeft het goede voorbeeld met nieuwe campagne

tiffany

Tiffany & Co. lanceerde onlangs een nieuwe verlovingscampagne 'Will You?'. Een speciaal debuut want het juwelenmerk gebruikt voor het eerst een homokoppel in de campagnebeelden. 

Hoeveel meisjes dromen niet van hun verlovingsdag? Het moment waarop de ware voor hen neerknielt met een Tiffany blauw doosje in de hand. Het is een cliché zo groot als een huis - een cliché waar Tiffany & Co. graag van afstapt. Met de intreding van het homohuwelijk en waarschijnlijk het feit dat, welja, we ondertussen in 2015 leven, beseft het juwelenmerk dat liefde niet één bepaald stramien volgt, maar verschillende vormen en verhaallijnen kan aannemen. "Nowadays, the road to marriage is no longer linear, and true love can happen more than once with love stories coming in a variety of forms," vertelt een vertegenwoordiger van Tiffany & Co.

WillYou_Male Couple

Hoewel dit soort nieuws helemaal geen nieuws zou hoeven te zijn, is het toch mooi om te zien dat een iconisch merk als Tiffany & Co. mee de toon zet. Leuk detail: het charmante koppel in kwestie is geen resultaat van efficiënte casting, maar de twee mannen zijn ook in het echte leven een koppel. Van een knappe match gesproken.

Rain

Bridal on Roof - Emerging Markets

Natalia Tjurina