The Lab verzamelt trendsettende beautymerken

Geüpdatet op 3 Oktober 2017 door Laure Vandendaele
The Lab verzamelt trendsettende beautymerken

TheLabIciParisXL

ICI Paris XL trekt de kaart van vernieuwing en exclusiviteit en lanceert The Lab, een online shop met exclusieve merken die nergens anders op de Belgische markt te verkrijgen zijn.

Je hoeft niet langer naar de parfumerie gaan om leuke nieuwigheden en exclusieve beautyspullen te ontdekken. ICI Paris XL breidde haar website sinds het begin van deze maand uit met virtuele shop-in-shop The Lab, een virtueel laboratorium waar de parfumerie nieuwe en exclusieve merken verzamelt en voor het eerst aan het Belgische publiek voorstelt.

Via The Lab krijgen nieuwsgierige surfers de kans om verrassende producten te ontdekken die nergens anders in ons land te vinden zijn. Blijken de pas geïntroduceerde of nieuwe producten aan te slaan, is de kans groot dat ze uiteindelijk ook in de parfumerie belanden.
Heb je tijdens een reis naar de Verenigde Staten of Azië zelf een bijzonder merk of product leren kennen? Aarzel dan zeker niet om je ontdekking via het interactief platform te signaleren, het team van The Lab is immers altijd op zoek naar the next big thing om klanten te verrassen. Het assortiment bestaat momenteel uit zes merken (zie hieronder) en zal elke drie maanden uitbreiden met nieuwe make-up- en skinecaremerken.

1. Deep Cleansing Oil van het Japanse DHC

 

DHC_1104 390
Deep Cleansing Oil, € 26,00

Het Japanse DHC werd in de jaren '70 opgericht in Tokio en groeide uit tot een van populairste cosmeticamerken van het land. De Deep Cleansing Oil met olijfolie en vitamine E is geschikt voor alle huidtypen. Eens de olie in contact komt met water krijgt het product een melkachtige structuur die makkelijk met wateren te verwijderen is.


 

2. CULT51

5029066010650 cult box
CULT51, € 149,95

Kan je 51 huidzorgen of- problemen bedenken? CULT51 lost ze allemaal op. Althans dat is wat de maker van het product, die eerder ook van Rodial een succesverhaal maakte, beweert. En dat allemaal met de hulp van één crème die j's avonds aanbrengt. Bye bye rimpels, oneffenheden en ouderdomsvlekken? Wie een veelvoud van 51 neertelt, kan zelf ontdekken of deze 3D luxe nachtcrème de verwachtingen inlost.


 

3. M2Beauté

eas_v02_high_res_cmyk
Eyelash Activating Serum - € 120,00

Het M2LASHES Activating Serum is een actief product met als doel: vollere, langere en sterke wimpers. Meer dan het serum elke avond net boven de wimperrand aanbrengen is er niet aan om na enkele weken natuurlijk ogende, lange wimpers te krijgen.


 

4. Phenomé

 

Exfoliating facial pastePhenomé is een nieuw holistisch cosmeticamerk dat producten zonder chemische toevoegingen produceert met maximale voordelen voor de huid bieden en een minimale impact op het milieu. Het dierenproefvrije merk heeft een uitgebreid assortiment met  serums, crèmes, scrubs, lotions en veel meer.


 

 

5. Human+Kind

Group Shot 3
Rene Van Willigen was niet de eerste man die niet begreep waarom vrouwen - waaronder die van hem-   zoveel beautyproducten in huis hadden. Toen de Nederlander toevallig een gesprek tussen zijn vrouw en zijn zus over huidproblemen opving, besloot hij dat het maar eens tijd was om de vrouwen te helpen. Dit door een eigen lijn met mutli-taskende producten met actieve ingrediënten te lanceren. Dit plan werd concreet nadat hij de handen in elkaar sloeg met Jeroen, een Nederlander die in Ierland woonde. In 2009 was Human+Kind een feit. Een kleine zes jaar later komt het merk via The Lab naar België. Hun uitgebreide gamma bevat producten voor het hele gezin, een klassiek gevalletje 'voor elk wat wils'.


6. Ciaté Londen

GlitzFixCiatéLonden
Glitz Fix - € 19,00

Het meest opvallende product uit het Ciaté in ongetwijfeld de Glitz Fix. Met deze handige kit creëer je zelf snel een opvallende glitterlook die zo van de catwalk lijkt geplukt. Nadat je een transparante gloss op je lippen hebt aangebracht, rol je de met glitters gevulde sponsapplicator over je mond. Resultaat? Een spectaculaire glittermond om te zoenen!