Alexander Wang campagne zorgt voor controverse

Gepubliceerd op 4 December 2014 door Isabelle Vander Heyde
Alexander Wang campagne zorgt voor controverse

alexander wang denim

2014 was het jaar van Alexander Wang -én van zijn sneak peeks. Eerder veroorzaakte hij wereldwijde nervositeit rond zijn H&M-collab, vandaag doet hij hetzelfde met zijn gloednieuwe denimlijn. Rode kaken, rode oortjes en een sterke dosis controverse.

Wat? Hij mag dan wel de looks van een engel hebben, zo braaf is die Alexander Wang nog niet. De man lanceerde eerder deze week zijn allereerste denimlijn aan de hand van een meer dan pikante campagne op Instagram. De beelden zijn geschoten door Steven Klein, die andere deugniet, en brengen het Duitse model Anna Ewers in beeld. Die laatste illustreert hoe baggy de jeans wel niet zijn…-en dat met de nodige suggestie.

Enkele decennia geleden zorgden Brooke Shields en Calvin Klein voor controverse toen de op dat moment 15-jarige actrice stoer „nothing comes between me and my Calvin” fluisterde. De tijden zijn veranderd, de denimcampagnes duidelijk ook…

Wie door deze beelden tot aankoop wordt aangezet kan op de webshop van het label terecht, prijzen liggen tussen €180 en €240.