De nieuwe mysterieuze campagne van Black Opium

Geüpdatet op 3 Oktober 2017 door ELLE België
De nieuwe mysterieuze campagne van Black Opium

blackopium

In 1977 lanceerde Yves Saint Laurent zijn legendarische, zwavelachtige parfum « Opium ». Nu, in september 2014 schrijven we een nieuw hoofdstuk: een nieuwe geur, een nieuwe campagne met nieuwe muze.

Na het mysterie rond Monsieur Black, de geheimzinnige Mister X achter de nieuwe geur, onthult Yves Saint Laurent dan eindelijk zijn nieuwste parfum « Black Opium ». Dit verleidelijke goedje belooft een geüpdate versie te zijn van zijn mythische voorganger, samengesteld uit een verslavende combinatie van topnoten van koffie, jasmijn en patchouli.

In de campagnevideo van het nieuwe parfum krijgen we Edie Campbell te zien, gewaagder en mysterieuzer dan ooit tevoren, die Shangai doorkruist, naarstig op zoek naar haar dosis van het fameuze « Black Opium ».

Een donkere campagne die alleen maar boodschappen uitdraagt van obsessie, verslaving, verbod, adrenaline, enzoverder.

Boodschappen die het intrigerende Londense model Edie, met haar eigenzinnige, nonchalante allures, helemaal op het lijf geschreven zijn.

blackopium3

De flacon is sterk geïnspireerd op het design van haar voorganger « Opium », maar dan in het gitzwart, en bezaaid met glinsterende, sprankelende deeltjes.

Het parfum is momenteel reeds verkrijgbaar in de parfumerie.

En voor alle Edie Campbell's onder ons, vergeet je vast en zeker niet in te schrijven op de Blacklist om een onvergetelijke avond te beleven.

blackopium2-265x300Black Opium