6 manieren om jezelf snel op te frissen na het sporten

Gepubliceerd op 26 Juli 2014 door Britt Valkenborghs
6 manieren om jezelf snel op te frissen na het sporten

sportenWe weten allemaal dat tijdsgesprek geen reden is om niet te gaan sporten. Om je tijd op die momenten een beetje te sparen, zijn hier 6 makkelijke stappen om jezelf snel op te frissen voor je volgende afspraak.

  1. Droogdeppen
    Met een handdoek of enkele papieren doekjes kom je al ver. Hiermee kan je je voorhoofd afdeppen zodat je gezicht niet glanst.
  • Anti-transpiratie crème
    Nadat je gezicht droog is breng je een anti-transpiratie crème aan op je gezicht die verhindert dat je opnieuw gaat glanzen.
  • Babydoekjes
    Neem altijd een pakje babydoekjes mee naar het sporten. Deze reinigen je lichaam en geven ook een aangenaam geurtje af. Het is de makkelijkste manier, na douchen uiteraard, om jezelf op te frissen.
    1. Deodorant
      Dit is echt een no-brainer. Om minder aangename geurtjes te verdoezelen gebruik je een kwalitatieve deo. Koop ‘m in travel size zodat hij altijd in je tas zit.
    1. Droogshampoo
      Niet alleen je lichaam, maar ook je haar heeft na het sporten een opfrisbeurt nodig. Een droogshampoo verfrist niet alleen je kapsel, maar voegt ook volume toe.
    1. Stylen
      Natuurlijk kan je niet naar een volgende afspraak (of date?) zonder je haar te stylen. De makkelijkste manier om jezelf een frisse look te geven is door je haar in een warrige vlecht, dot of paardenstaart te leggen.