Clio Goldbrenner ontwerpt beautycase voor Kiehl’s

Gepubliceerd op 21 Juli 2014 door Laure Vandendaele
Clio Goldbrenner ontwerpt beautycase voor Kiehl’s

Kiehls_Clio_Goldbrenner_01

De Belgische handtassenontwerpster Clio Goldbrenner gaat in zee met Kiehl's. Een Belgisch getint modenieuwtje dat niet misstaat op een dag als vandaag.

De grote Belgische modehuizen doen het goed. Het bewijs daarvan lees je hier en hier. Maar ook Belgisch handtassenmerk Clio Goldbrenner mag zichzelf feliciteren. Niemand minder dan het New Yorkse cosmeticamerk Kiehl's vroeg de Brusselse ontwerpster een 'vanity case' (nét iets fancier woord voor een beautycase) te ontwerpen.

Goldbrenner ontwierp een chique, stijlvolle en praktische case waar je heel wat beautyspul, zoals Clio's Kiehl's favoriet de 'Ultra Facial Cream' in kwijt kan. Ook die crème werd voor de gelegenheid door Clio in een nieuw en limited edition jasje gestoken.

MEER Beautycases

Dankzij de lange, afneembare riem kan de tas ook aan de schouder gedragen worden en hij perfect mee op de trein of vliegtuig kan. Kiehl's en Clio brengen slechts 100 exemplaren van de case op de markt, dus wie zonet aan bag/beautycrush kreeg, duidt 18 september maar beter snel aan in de agenda. Vanaf die dag zijn de vanity-case (€ 195,00) en de limited edition 'Ultra Facial Cream' (€ 24,00) verkrijgbaar in vijf Kiehl's verkooppunten.

Vanity Case van Clio Goldbrenner voor Kiehl's - € 195,00
Vanity Case van Clio Goldbrenner voor Kiehl's - € 195,00

Clio en Kiehl's zijn geen vreemden voor elkaar. Vorig jaar nog werd Clio uitgeroepen tot Kiehl's ambassadrice naar aanleiding van de opening van de Kiehl's store in Brussel.

 LEES OOK: HOW TO: make-up meenemen op reis