Fashion news: wat je vandaag moet weten

Gepubliceerd op 7 April 2014 door Isabelle Vander Heyde
Fashion news: wat je vandaag moet weten

fashion news

Een nieuwe windblooper voor Kate Middleton, een nieuw contract voor Lupita Nyong'o en een nieuwe collectie voor Tiany Kiriloff. 

Het gaat Lupita Nyong’o voor de wind. De actrice ruilde haar anonimiteit op een jaar tijd in voor een status van Oscarwinnares, stijlfavoriet en (sinds vrijdag) ook beauty icoon.  De 31-jarige mag zich bij deze trots het nieuwe gezicht van Lancôme noemen. Ze stapt daarmee in de voetsporen van schoonheden als Lily Collins, Kate Winslet, Penelope Cruz en Julia Roberts. De eerste campagnebeelden, geschoten door  Mert Alas en Marcus Piggott, verwachten we in september,

Kate Middleton krijgt dan weer de wind van voren. De royal beet dit weekend de spits af van haar tour in Nieuw Zeeland in het charmante gezelschap van prins William, baby George én een vintage mantelpakje. Noem dat laatste gerust een ode aan Jackie O’s legendarische, roze outfit. Enige minpuntje: de wind die Kate dijen eens te meer aan het publiek blootstelde. De Queen had nog zo om langere roklengtes gevraagd... Ontdek hier eerdere windbloopers van de hertogin. 1

Kim Kardashian is niet de enige “trashy” ster om wie tijdschriften ruziën. Ook Miley Cyrus vormt volgens WWD de inzet van een hevige strijd tussen de Amerikaanse Seventeen en ELLE. Beide titels zetten de ster op de cover van hun meinummer, al ontkent Cyrus elke betrokkenheid bij de Seventeen editie. De ster -die eerder reeds de covers van W, Rolling Stones, Harper’s Bazaar en Love sierde- distantieert zich steeds meer van haar tienerimago. Sorry Seventeen, kleine meisjes worden groot –in samenhang met heel wat streepjes bloot.

Sneak peek! De eerste beelden van Tiany Kiriloffs moeder-dochter collectie zijn bekendgemaakt. De Vlaamse ontwierp in samenwerking met Essentiel een reeks looks voor groot en klein, looks die ze naar goede gewoonte in het gezelschap van haar eigen dochters (en heuse mini me’s) showt in een veelbelovend campagnefilmpje. Wordt heel binnenkort vervolgd!