60-plussers voor Marc Jacobs en Nars

Gepubliceerd op 27 Februari 2014 door Laure Vandendaele
60-plussers voor Marc Jacobs en Nars

ramplinglange

De meisjes van K3 visionairen noemen zou een brug te ver zijn. Feit is wel dat het huppeltrio met het nummer 'Oma's aan de top' een zelden eerder geziene trend in de mode- en beautywereld voorspelden. Nieuwe namen in het rijtje 60-plussers die een campagne binnenhaalden zijn de actrices Charlotte Rampling (68) en  Jessica Lange (64).

Charlotte Rampling voor Nars

Charlotte Rampling in Dexter
Charlotte Rampling in Dexter

Op 68-jarige leeftijd een campagne in de door jeugd en Photoshop gedomineerde wereld van de beautymerken veroveren, pas mal! Voor de 20ste verjaardag van cosmeticamerk Nars koos oprichter François Nars ervoor zijn muze en actrice Charlotte Rampling voor zijn lens te vragen. Nars ziet in Rampling een natuurlijke schoonheid met het ongeziene vermogen om van look te transformeren.
Rampling zelf zit alvast niet met het toenemende aantal kaarsjes op de verjaardagstaart. 'Ik ben ondanks mijn leeftijd nog steeds een aantrekkelijke vrouw. Wen daar maar aan!', liet ze onlangs optekenen door WWD.com.

LEES OOK: 62-jarig lingeriemodel voor American Apparel

Jessica Lange voor Marc Jacobs Beauty

Instagram Marc Jacobs
Instagram Marc Jacobs

Ook Marc Jacobs laat piepjonge en rimpelloze modellen even links liggen en doopt de 64-jarige actrice Jessica Lange tot gezicht van zijn beautylijn. Ook in zijn allerlaatste campagne voor modehuis Louis Vuitton deed Jacobs al een beroep op de diensten van de 70-jarige Française Catherine Deneuve.

LEES OOK: TREND: Bejaarde modellen  aan de top