Je eigen modemerk lanceren. Hoe werkt dat?

Gepubliceerd op 18 maart 2019 door ELLE Partner
Je eigen modemerk lanceren. Hoe werkt dat?

Sara lanceert met professionele hulp haar eigen lijn. Jij ook?

De stoffen zijn van hoogwaardige kwaliteit en elk ontwerp komt in beperkte oplage van 3 tot 5 stuks. Je hebt dus een unicum in handen. Je hangt een uniek en tijdloos stuk in je kleerkast dat je generaties lang zal kunnen doorgeven. Het merk staat in de kinderschoenen, en is hard aan het werk om België binnenkort in stijlvolle, draagbare en unieke kimono’s te hijsen. Stoffen worden besteld, het atelier ingericht en ideetjes gepind. De financiële steun, crowdfunding, pr-campagne en alle nodige expertise zijn al afgecheckt dankzij Woman Up by Contrex.

CALL TO ACTION

Zit je zelf te broeden op een fantastisch idee voor een eigen zaak? Je eigen handtassenmerk, een gloednieuwe yogazaak, een recept voor een natuurlijke gezichtscrème of een geniaal idee voor een boek? Aarzel dan niet langer en waag de sprong met Woman Up by Contrex. Schrijf je snel in, en wie weet sta jij binnenkort aan het hoofd van je eigen project, met alle nodige advies, steun en expertise in je ondernemende sjakosj.

1/

HET PROJECT

Het Woman Up by Contrex project wil vrouwen aanmoedigen om te ondernemen. Samen met crowdfunding platform Ulule ondersteunt Contrex® toekomstige girl bosses met financiële steun, expertise en een crowdfunding campagne. Waarom? Wel omdat slechts één op drie ondernemers een vrouw is, en omdat maar 10% van de vrouwen met plannen voor een eigen zaak de stap waagt. Contrex® en Ulule willen hen dat extra duwtje in de rug geven. Dit jaar krijgen zes vrouwen de kans om hun droom te realiseren. Verder kunnen de kersverse onderneemsters rekenen op financiële steun ter waarde van 2000 euro, coaching, een crowdfunding campagne bij Ulule, een lanceringsfilmpje voor het project en professionele pr-campagne. Als dat geen goeie zaak is?

Benieuwd wie zich de eerste Woman Up by Contrex mag noemen?

2/

KIMONO BELGE

Kimono Belge is het eerste bedrijf dat gelanceerd wordt met Woman Up by Contrex. Sara Van Steenkiste maakt haar artistieke en creatieve droom waar met de opstart van haar eigen modemerk. De onderneemster houdt van de Japanse traditie om kledingstukken van moeder op dochter door te geven, en wil de kimono in het Westerse straatbeeld lanceren. Je draagt het als kamerjas, jurk of jas. Elk stuk wordt in België ontworpen en geproduceerd. Een 100% Belgisch product dus.

Dit artikel kwam tot stand in nauwe samenwerking met Contrex.