Dit is nu al de mooiste juwelencollectie voor de feestdagen

Geüpdatet op 3 Oktober 2017 door Elise
Dit is nu al de mooiste juwelencollectie voor de feestdagen

Op zoek naar een stijlvolle dosis schittering voor de feestdagen? Swarovski heeft de ultieme feestcollectie voor jou. Met de veelzeggende naam #BrillianceForAll zal jij schitteren aan het kerstbanket.

Ambassadrice Karlie Kloss nodigde voor de campagne enkele collega-vriendinnen uit. Niemand minder dan Naomi Campbell, Chiara Ferragni, Ruby Rose en Jourdan Dunn mogen mee aanschuiven.

Dit is nu al de mooiste juwelencollectie voor de feestdagen - 1

‘Tijdens de feestdagen draait het om het samenbrengen van mensen en het vinden van manieren om onze dierbaren in het zonnetje te zetten, en dat is waar ook de campagne om draait’, aldus Kloss. ‘Daarom was het ook zo fantastisch om met zo veel getalenteerde mensen samen te werken die mij ook nog eens nauw aan het hart liggen. Het was een geweldige ervaring die ik heb mogen delen met Jourdan Dunn, Ruby Rose en natuurlijk Naomi Campbell, die zowel een mentor als vriendin voor mij is. Ik ben oprecht dankbaar om hieraan mee te hebben mogen werken.’

 ‘De shoot was onvergetelijk. Het leukste aan mijn werk is omringd te worden door inspirerende, talentvolle mensen en dat gold zonder meer ook voor dit project! Swarovski heeft een aantal van de interessantste persoonlijkheden uit de modewereld bijeen weten te brengen en het was ontzettend leuk en een genot om deel uit te maken van dit bijzondere project. Je voelt echt de energie en, nog belangrijker: alles is zo schitterend!’, aldus Ferragni.

Dit is nu al de mooiste juwelencollectie voor de feestdagen - 3

Deze kerstcampagne van Swarovski, die ontwikkeld werd door het New Yorkse reclamebureau Laird + Partners, zet #GiveBrilliant op de meest coole manier voort. Met Barnaby Roper als regisseur en fotograaf straalt deze campagne nog meer glamour, modegevoel en verfijning uit, waardoor iedereen wordt aangespoord om op zijn eigen manier te stralen.

De campagne bestaat uit een tv-reclame, printadvertenties en een online video om weer een breed publiek te bereiken, van de jongere generatie tot iedereen die op zoek is naar een stijlvolle dosis schittering.