Sarah Jessica Parker verkoopt juwelen voor exclusieve webshop

Gepubliceerd op 17 Januari 2014 door Isabelle Vander Heyde
Sarah Jessica Parker verkoopt juwelen voor exclusieve webshop

sjp shopNieuw project voor Sarah Jessica Parker. De actrice zet haar schouders onder een webshop voor exclusieve juwelen. 

Parker doet  haar alter ego Carrie Bradshaw tegenwoordig alle eer aan. Vorige week lanceerde ze haar eigen schoenenlijn, geïnspireerd op het beroemde Sex and the City personage. Deze week richt ze haar pijlen op juwelen en opnieuw haalt ze de mosterd bij de succesvolle serie.

Opvallend en extravagant, met uitzondering van haar geliefde “Carrie necklace” ging Carrie Bradshaw zelden voor een low profile juweeltje. Een lijn die wordt doorgetrokken naar de aanstormende webshop WeTheAdorned.

De shop is een project van de Amerikaanse ontwerpers Tim McElwee en Cyia Batten, wiens eigen lijn T.Cyia  razend populair is bij de sterren. Bedoeling is exclusieve, limited-edition juwelen aan te bieden aan een select publiek. In ruil voor een jaarlijkse bijdrage krijgen klanten toegang tot unieke juwelen van ontwerpers als Pamela Love, Dannijo, Fenton and Fallon, Erickson Beamon, Lulu Frost, Lizzie Fortunato, Paige Novick. Stuk voor stuk designers die –net als Carrie- niet voor minimalistische opsmuk gaan.

SJP’s rol in dit verhaal? Zij wordt curator van de webshop en beheert persoonlijk de selectie juwelen die klanten krijgen voorgeschoteld. Trouw aan haar mix & match stijl, bevat het aanbod ook betaalbare creaties. Prijzen variëren tussen 50 en 1000 dollar, niet enkel voor steenrijke sterren dus. Van elk ontwerp worden bovendien maar 200 stukken gemaakt, kwestie van een massalook te vermijden.
WeTheAdorned wordt deze lente gelanceerd.