M.A.C Cosmetics lanceert make-upcollectie voor chocoholics

Geüpdatet op 12 Januari 2017 door Laure Vandendaele
M.A.C Cosmetics lanceert make-upcollectie voor chocoholics

Naast muziek is de Canadese singer/songwriter Kiesza ook dol op make-up. Dat treft want binnenkort brengt ze samen met M.A.C Cosmetics een capsulecollectie op de markt.

Doet de naam Kiesza niet meteen een belletje rinkelen? Google haar single 'Hideaway' en je weet meteen over wie we het hebben, de kans is immers groot dat je je booty al ritmisch heen en weer bewoog op deze dancehit.

Naast dansbare deuntjes componeren, houdt Kiesza zich ook graag bezig met make-up. Die is soms vrij extreem maar toch merkt de bijna 28-jarige zangeres dat ze uiteindelijk steeds naar aardetinten teruggrijpt. Aan ELLE ligt ze exclusief een tipje van de sluier op.

LEES OOK: deze vrouw zit achter de make-up van 'Absolutely Fabulous'

Wat betekent make-up voor jou?

      Make-up is net zoals mode een manier om via mijn uiterlijk uit te drukken hoe ik me vanbinnen voel. Het is een verlengde van mijn persoonlijkheid. Mijn gezicht en lichaam zijn een canvas en ik ben een steeds veranderend kunstwerk. De wereld is mijn museum.

Kan je iets meer vertellen over je collectie?

        De collectie bestaat uit twee sexy bruintinten met verschillende texturen, 'Dearly Beloved' en 'Thunder Kiss'. Die kan je zowel overdag als voor een speciale gelegenheid dragen. Mijn passie voor muziek zit trouwens ook in de collectie verwerkt, zo is 'Dearly Beloved' genoemd naar mijn nieuwe single en draag ik de kleur op mijn lippen in de videoclip. Verder voegde ik nog twee favorieten toe: het 'Big Brow Pencil' in de kleur 'Cork' en de zwarte 'Liquidlast Liner'.

 

De M.A.C Kiesza-collectie is vanaf 9 februari verkrijgbaar in de M.A.C stores in via www.maccosmetics.be Meer info over de muzikale samenwerking lees je in het februarinummer van ELLE België