Agenda: Bread&Butter by Zalando

Geüpdatet op 3 Oktober 2017 door Natalia Tjurina
Agenda: Bread&Butter by Zalando

Dit najaar wordt Berlijn nog meer dan ooit dé trekpleister voor fashionista’s: van 2 tot 6 september presenteert Zalando er de allernieuwste modetrends tijdens Bread&Butter by Zalando.

Voor deze vernieuwde editie van de befaamde modebeurs zet Zalando voor de eerste keer de deuren open voor het grote publiek. Modeliefhebbers zullen er als eerste de nieuwste trends kunnen ontdekken in een innovatieve en digitale omgeving. Waar je bij traditionele modeshows nog een seizoen moet wachten om je droomstukken te scoren, zal je nu een grote selectie kledingstukken meteen ter plaatse kunnen shoppen. Het motto van B&&B is dan ook niet voor niets ‘NOW’. “We willen interactieve ervaringen creëren die een verbinding maken tussen on- en offline, met sociale wisselwerking tot gevolg. Ons doel is om een inspirerend en verrassend consumentenevenement op te zetten dat toegankelijk is voor iedereen”, aldus Carsten Hendrick, Vice President Brand Marketing bij Zalando.

B&&B zal meer dan 25 merken presenteren, waaronder Converse, Levi’s, Nike, Won Hundred en Topshop. Fangirl alert: Gigi Hadid herself komt haar ‘Tommy x Gigi’ collectie voor Tommy Hilfiger voorstellen. Al kijken wij nog het meest uit naar de preview van Zalando’s nieuwste collab met Italiaans luxelabel Marni. Die laatste mocht een exclusieve schoenencollectie voor de Duitse gigant uittekenen. Aan sfeer en animatie geen gebrek: verwacht je aan customization workshops, augmented reality experiences en een selectie collector’s items. De Berlijnse underground music community Boiler Room zorgt dan weer voor de gepaste soundtracks in de vorm van tal van pop-up en live performances.

Meer info over deelnemende merken en tickets vind je op breadandbutter.com.