Uniqlo viert 60 jaar popmuziek

Gepubliceerd op 20 Mei 2016 door Marjolijn Vanslembrouck
Uniqlo viert 60 jaar popmuziek

In 1956 scoorde Elvis Presley zijn eerste nummer 1 hit en verkocht Johnny Cash twee miljoen exemplaren van 'I Walk The Line'. In datzelfde jaar werd bovendien de popart geboren. Uniqlo en Studio Brussel eren deze verjaardag met een exclusieve T-shirtlijn, die morgen, zaterdag 21 mei, wordt voorgesteld.

StuBru presentator en ambassadeur van de Japanse modeketen Stijn Van de Voorde en grafisch vormgeefster Eva Goethals ontwierpen vier T-shirts, geïnspireerd op iconische popnummers: Greases's 'Summer Nights', 'Here Comes the Sun' van The Beatles, 'King of Pain' van The Police en Foreigners 'Cold as Ice'. Om 12u morgenmiddag stelt Van de Voorde de limited edition lijn middels een DJ-set in de Uniqlo op de Meir in Antwerpen voor.

Tot zover het goeie nieuws, want de coole shirts zijn niet zomaar te koop. De slechts 150 exemplaren kan je enkel via de wedstrijdsite die morgen online gaat winnen. Mogen de sterren gunstig staan!

Zaterdag 21 mei, 12u, Uniqlo Meir Antwerpen, DJ-set Stijn Van de Voorde. uniqlo-popisart.be, uniqlo.com

The Beatles - 'Here Comes the Sun'
The Beatles - 'Here Comes the Sun'
M2
The Police - 'King of Pain'
W1
Foreigner - 'Cold as Ice'
W2
Grease - 'Summer Nights'