H&M krijgt nieuw zusje: Ivyrevel

Geüpdatet op 3 Oktober 2017 door Isabelle Vander Heyde
H&M krijgt nieuw zusje: Ivyrevel

Er is een kindeke geboren! De H&M-familie blijft maar uitbreiden: na Weekday, Cos en Monki verwelkomt de Zweedse groep een nieuw label: maak kennis met Ivyrevel. 

Wat? In tegenstelling tot haar voorgangers binnen de H&M-groep zal dit label enkel online bestaan. Ivyrevel wordt beschreven als een digitaal modehuis, een platform voor extraverte statement creaties. De looks die je er kan shoppen, zijn telkens slechts in beperkte oplage verkrijgbaar, wat een steeds veranderend aanbod met zich meebrengt. Producten worden ook speciaal ontworpen op basis van data analyses en het koopgedrag van de klant. Met andere woorden: Ivyrevel reageert quasi live op de vraag van haar publiek. Een primeur in de wereld van high-street ketens, benieuwd wat dit digitale avontuur voor ons in petto heeft!

Benieuwd? Bezoek de webshop en ontdek het zelf, prijzen gaan zelden boven €200.

Campaign_03 campaign-1-850