H&M lanceert nieuwe capsulecollectie voor Coachella

Gepubliceerd op 16 Februari 2016 door Laure Vandendaele
H&M lanceert nieuwe capsulecollectie voor Coachella

Het festivalseizoen is nog niet meteen in zicht maar met de nieuwe capsulecollectie van H&M voor Coachella raak wel al helemaal in de stemming.

Na het grote succes van vorig jaar besliste de Zweedse kledingketen om ook dit jaar een 'HMLovesCoachella'-collectie op de markt te brengen. 'Streetmart', speelsheid en comfort typeren de neo-hippie lijn met folk-bloesjes, kralen, topjes met franjes, jumpsuits met prints, korte denim shorts en flaphoeden. Model en middelpunt uit de campagne (en misschien ook wel het vriendinnetje van Justin Bieber) is alvast dol op de collectie én het festival. “Coachella is niet alleen een fantastisch muziekfestival, maar het is ook een gemoedstoestand. Het gaat om samen op stap te gaan en genieten van het leven samen met vrienden. Ik ben zeer blij om deel uit te maken van de campagne'. Voor Hailey het festivalterrein  in het goede gezelschap van haar squad betreedt, genoot ze tijdens de shoot al van een voorproefje in de woestijn net buiten Los Angeles.

De H&M Loves Coachella-collectie is vanaf 31 maart verkrijgbaar in de winkels en online.