5 x in vorm blijven met Khloe Kardashian

Gepubliceerd op 27 December 2015 door Christin Ho
5 x in vorm blijven met Khloe Kardashian
khloe kardashian
Foto: Instagram @khloekardashian

Beroemdheden gaan tot het uiterste om in vorm te blijven. Khloe Kardashian toont aan dat het ook anders kan. Van je koelkast herschikken tot hoelahoepen, je hoeft je leven niet 360 graden om te draaien om gezond door het leven te gaan.

1. Eet met mate. Zin in zoete of zoute snacks? Go for it! Alles eten mag... maar met mate.

2. Ga op korsetdieet. Vergeet sit-ups. Wil je een smallere taille? Khloe zweert bij het dragen van een korset. Het is zeker en vast niet de gezondste workout, je organen worden platgedrukt en goed in- en uitademen is ook niet meer vanzelfsprekend.

3. Hydrateer je lichaam. Het is belangrijk om de vochtbalans van je lichaam op peil te houden. Drink je te weinig water, dan kun je prikkelbaar worden, een droge huid en concentratieproblemen krijgen. In het ergste geval kunnen nierstenen ontstaan. Té veel water drinken is ook niet gezond, het kan zelfs dodelijk zijn.

4. Herschik je koelkast. Een goed georganiseerde koelkast voorkomt dat je voortdurend grijpt naar ongezonde snacks. Vervang bijvoorbeeld gewone melk door amandelmelk en leg gezonde hapjes als stukjes groenten en fruit op de bovenste rek.

5. Hoelahoepen. Yoga, Pilates of Zumba zijn niet interessant genoeg voor Khloe. Zij gaat liever hoelahoepen voor de televisie. In een uur tijd verbrand je 400 kcal, 20 kcal minder dan als je jogt op een rustig tempo.